Táto stránka vyžaduje prehliadač s podporou JavaScriptu.
REKLAMÁCIA TOVARU
Záručná doba na tovar zakúpený v našom internetovom obchode je podľa občianskeho zákonníka č. 150/2004 štandardne 2 roky. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom. Ten je povinný preukázať nákup u nás pokladničným blokom, ktorý mu bol zaslaný a vypísať tento protokol, ktorý sa zašle spolu s tovarom a pokladničným dokladom naspäť (v prípade, ak Vám bola k nákupu vystavená aj Vernostnú kartu, žiadame ju poslať spolu s tovarom na vrátenie!)
Protokol, ktorý sa zašle spolu s tovarom a pokladničným blokom naspäť.
Meno a priezvisko: Adresa: Telefónne číslo: Popis reklamovanej vady:
VRÁTENIE TOVARU
Na vrátenie slúži tento protokol, kde vyplníte potrebné informácie pre vrátenie tovaru a zašlete ho spolu s tovarom. Tovar nesmie byť používaný, poškodený a musí byť kompletný. Prepravné náklady na vrátenie hradíte Vy. Suma za vrátený tovar bude vrátená hneď po skontrolovaní vráteného tovaru.
najneskôr do 15 dní od doručenia k nám. Protokol musí obsahovať
Meno a priezvisko, adresa a telefónne číslo. Číslo účtu v tvare IBAN na vrátenie peňazí. Dátum prebratia objednávky, názov a cena tovaru: € Dôvod vrátenia tovaru: ⎕ nevhodný strih. ⎕ už sa mi nepáči. ⎕ iný dôvod TOVAR NÁM POSIELAJTE NA ADRESU:
SEMPRE s.r.o Kopčianska 92 851 01 Bratislava
NEPREBERÁME TOVAR ZASLANÝ NA DOBIERKU !